TikTok به دنبال تقویت بیشتر پیوندهای خود با صنعت موسیقی است، این بار از طریق همکاری جدید با United Masters، که یک پلت فرم توزیع کلیدی برای هنرمندان مستقل است.
مشارکت جدید باعث میشود که TikTok به کاتالوگ کامل موسیقی UnitedMasters دسترسی داشته باشد، که در معرض دید بیشتری برای نوازندگان UM قرار میگیرد و همچنین فرصتهای تجاری را برای هنرمندان از طریق کتابخانه موسیقی تجاری TikTok فراهم میکند.
مطابق با TikTok:
UnitedMasters قبلاً به راهاندازی حرفه هنرمندان نوظهور مانند BigXThaPlug، Anycia، Tobe Nwigwe و FloyyMenor کمک کرده است، آهنگ موفق آنها، «فقط گاتا» بیش از یک میلیارد بار استریم شده است، به عنوان آهنگ شماره یک تابستان TikTok در سراسر جهان اعلام شد. ، و برنده جایزه موسیقی لاتین آهنگ بیلبورد جهانی 200 شد. با موفقیت «فقط گاتا»، میلیونها کاربر در سرتاسر قارهها ویدیوهای TikTok را برای این آهنگ ایجاد کردند که منجر به میلیاردها بازدید شد و با لذت بردن از یک دویدن چند هفتهای در صدر جدولها، دامنه جهانی او را بیشتر گسترش داد.
این قرارداد کمک میکند تا مطمئن شویم هنرمندان بیشتری فرصتهایی را در برنامه دریافت میکنند و همچنین موقعیت TikTok را به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای ارتقا و تقویت موسیقی تقویت میکند.
و TikTok در حال حاضر یک پلت فرم کلیدی در این زمینه است.
این پلتفرم جرقه طیفی از روندهای موسیقی را برانگیخته است، هنرمندان جدید را تقویت کرده و افراد مسن تر را تقویت کرده است، که منجر به افزایش چشمگیر درآمد برای شرکت های ضبط شده است. در واقع، برخی از ناشران حتی نام آهنگ های هنرمندان خود را تغییر داده اند تا با روندهای TikTok هماهنگ شوند.
گزارشی که توسط TikTok در نوامبر گذشته منتشر شد نشان داد که کاربران TikTok به طور قابل توجهی بیشتر احتمال دارد محتوای موسیقی جدید را در برنامه کشف کنند و به اشتراک بگذارند، در حالی که 75٪ از کاربران آن هنرمندان جدید را نیز از طریق کلیپ های TikTok پیدا می کنند.
بنابراین از نظر کشف موسیقی، TikTok در حال حاضر یک مقصد کلیدی است و مشارکتهایی مانند این، این پیوندها را بیشتر تقویت میکند.
TikTok همچنین در اوایل سال جاری مشارکت مشابهی را با DistroKid ایجاد کرد، یک پلت فرم کلیدی دیگر برای هنرمندان مستقل. مفهوم گستردهتر در اینجا این است که اگر TikTok بتواند در اوایل موفقیت خود نقشی داشته باشد، آنها را بیشتر با برنامه هماهنگ میکند و در عین حال به نوازندگان کمک میکند تا با موسیقی خود به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند.
این یک حرکت هوشمندانه توسط TikTok است که موسیقی بیشتری اضافه میکند و ارتباطات قویتری در صنعت ایجاد میکند.
منبع: socialmediatoday