مطمئن نیستم مفید یا آزاردهنده است، اما اینستاگرام در حال حاضر در حال آزمایش یادداشتهای جدید در Reels در جریان است که توضیح میدهد چرا یک کلیپ در برنامه عملکرد خوبی دارد.
همانطور که در این اسکرین شات ها مشاهده می کنید که توسط محقق برنامه، Oncescu Radu ارسال شده است (مربع های قرمز برای تأکید اضافه شده است)، یادداشت های جدید بینش متنی را در مورد تأثیرگذارترین عناصر هر حلقه خاص ارائه می دهند.
روی فرمان ضربه بزنید و تفکیک خاصی از یادداشتهای عملکرد ارائه میکند.
که برای سازندگان جالب خواهد بود، اما مطمئن نیستم که کاربران عمومی بیش از حد به این نقاط داده اضافی که فضای دیگری از صفحه را اشغال می کنند اهمیت دهند. بنابراین، شاید اینستاگرام فقط به دنبال انتشار این حسابها برای اکانتهای Creator باشد تا اطمینان حاصل کند که آنها فقط به افرادی که به احتمال زیاد مورد علاقه هستند نشان داده میشوند.
اما این می تواند راه دیگری باشد تا مردم را در مورد عملکرد Reels و عواملی که الگوریتم IG در رتبه بندی کلیپ های Reels در نظر می گیرد، در نظر بگیرد.
و قطعاً افراد بیشتری Reels را در استراتژی خود در نظر می گیرند. حلقهها، هم در فیسبوک و هم در IG، سریعترین نوع محتوای متا در حال رشد هستند و اکنون بیش از 200 میلیارد بازدید تجمعی در روز دارند. حلقهها با تغییر متا به محتوای توصیهشده با هوش مصنوعی تقویت شدهاند، به طوری که بیش از 50 درصد از پستهایی که در فید IG خود میبینید اکنون توسط سیستم هوش مصنوعی متا برای شما ارسال میشوند، نه از نمایههایی که انتخاب کردهاید.
به این ترتیب، برندهای بیشتری به دنبال استفاده از Reels هستند تا عملکرد و دسترسی محتوایی خود را افزایش دهند، و با حلقههای تبلیغاتی نیز فعالیت فروش را افزایش میدهند، این یادداشتهای اضافی میتوانند برای بسیاری از سازندگان ارزشمند باشند.
هنوز در حال آزمایش زنده نیست، و ممکن است هرگز نباشد، اما متا در حال آزمایش با فرمت داخلی است.
منبع: socialmediatoday