[ad_1]
سامسونگ به موقع نرسیده است تا با گلکسی S25 Edge جهش کند ، اما از کره جنوبی آنها پیش بینی می کنند که آنها یک فناوری جدید و نوآورانه دارند که سطح باتری های تلفن همراه آنها را افزایش می دهد

غول سامسونگ نیز واضح است که باتری ها یک نکته اصلی برای بهبود هستند در تلفن های هوشمند بعدی خود کهکشان. جای تعجب نیست که تولید کنندگان چینی با این باتری های جدید سیلیکون-کربن (SI-C) در نبرد پیشرفت کرده اند که در ابتدا ما را به دلیل چگالی انرژی عالی خود به اندازه مساوی شگفت زده کردند.
بیهوده نیست ، حتی برای چند روز ما اعتقاد داشتیم که سامسونگ این فناوری را اتخاذ می کند برای Ultrafino Galaxy S25 Edge ، یک تلفن همراه در آن یک باتری توانمندتر به هزار شگفتی می رسید با توجه به بیشترین تطبیق پذیری و قابلیت حمل بهتر این مجموعه/سخت افزار طراحی حق بیمهبشر
سامسونگ اگر (تقریباً) نسل جدیدی از باتری های آن را آماده کرده اید ، اما در کمال تعجب به نظر می رسد که آنها چنین نخواهند بود SI-C
در کلمات منتشر شده توسط یک رسانه به عنوان مجاز به عنوان Ele ، اکنون آن را می دانیم سامسونگ نیز خیلی زود باتری ها تکامل می یابد از دستگاه های موبایل کهکشان آن ، به دنبال رسیدن به حتی 6000 میلی آمپر ساعت است برای اندازه استاندارد فعلی.
در واقع ، این غول های بخش است فقط اپل ، گوگل و سامسونگ عقب افتاده اند با باتری های یون-لیتیو ، منتظر تصمیم گیری برای پیشرفت هایی مانند سیلیکون-کربن یا برخی از فناوری های مالک را پیدا کنیدبشر
و این دقیقاً در کاری است که سامسونگ کار می کند ، زیرا شرکت سئول (تقریباً) فناوری به نام را تهیه می کرد قوطی شما که فقط برخی از جزئیات شناخته شده است ، اما این به خدمت می رسد عملکرد باتری های SI-C را مطابقت یا غلبه کنید در تمام پارامترها.
سامسونگ قبلاً (تقریباً) فناوری “CAN CAN” خود را بر اساس برخی از مواد مشابه با فولاد ضد زنگ تهیه کرده است ، که به آنها امکان می دهد چگالی انرژی را افزایش دهند اما با خطرات کمتری حتی بارگیری به حداکثر قدرت.
ظاهراً همیشه مطابق با همان منابع کره جنوبی ، اولین تلفن هوشمند که این باتری ها را سوار می کند ، Galaxy Z Triptic خواهد بود که بسیار صحبت شده است ، با نوعی مواد مبتنی بر فولاد ضد زنگ که در حال حاضر در بخش باتری سامسونگ (SDI) در دست توسعه است.
آنها از کره جنوبی می گویند که این فناوری نیز اجازه می دهد تراکم انرژی را افزایش دهید، اما در مورد شما کاهش خطرات حتی در بالاترین قدرت و سرعت بارگیری ، چیزی که برای آن ضروری است از تورم باتری ها خودداری کنید در پایانه ها
حقیقت این است که بسیاری هنوز هم تعجب می کنند چرا در خارج از چین برای تهیه باتری های سیلیکون-کربن هزینه زیادی دارد، اما در حال حاضر هیچ کس هنوز نتوانسته است پاسخ دهد … آیا این نوع محدودیت منحصر به فرد یا تولیدی خواهد بود؟
[ad_2]
لینک منبع