در حالی که کارایی ایجاد تبلیغات یکی از دلایلی است که تبلیغکنندگان را از X دور میکنند، مطمئن نیستم در حال حاضر این موضوع اصلی باشد.
در هر صورت، X می گوید که به منظور افزایش جذابیت با SMB ها و کسب نتایج بهتر از طریق بهبود سیستماتیک، پلتفرم تبلیغات خود را اصلاح کرده است.
طبق X:
پلتفرم [به روز شده] از هوش مصنوعی X برای افزایش کارایی هدف گیری، صرفه جویی در زمان و بهبود عملکرد استفاده می کند. به علاوه، اکنون می توانید هزینه مورد نظر خود را برای هر اقدام تعیین کنید تا سودآوری خود را به حداکثر برسانید.
X می گوید که چهار به روز رسانی کلیدی را در این به روز رسانی اضافه کرده است:
هدف گذاری هوش مصنوعی که از بینش تعامل داخلی برای بهینه سازی ارائه تبلیغات شما به مخاطبان مناسب استفاده می کند
بهینه سازی پیشنهاد برای بازگشت سرمایه (ROI) هدف، به شما این امکان را می دهد که علاوه بر بودجه روزانه خود، یک هدف نیز تعیین کنید
ایجاد پیکسل ردیابی خودکار، بنابراین می توانید نتایج خود را راحت تر اندازه گیری کنید
پشتیبانی DM با یک کلیک
بهروزرسانیها به SMBها کمک میکند کمپینهای خود را سریعتر، با مداخله دستی کمتر راهاندازی کنند، و در حالت ایدهآل، نتایج بهتری را با نظارت کاهش میدهند.
اگرچه تمرکز اصلی، البته، هدفگیری هوش مصنوعی است، X اکنون به دنبال بهبود سیستمهای هوش مصنوعی خود برای به حداکثر رساندن دسترسی و پاسخ در برنامه است. هدفگیری هوش مصنوعی به شما امکان میدهد تا با شناسایی کاربرانی که بر اساس فعالیتها و علایق قبلیشان در برنامه، علاقه بیشتری به تبلیغات شما دارند، دسترسی مخاطبان خود را افزایش دهید. این شما را از شناسایی علایق مرتبط و مشخص کردن اطلاعات جمعیتی نجات میدهد، زیرا سیستم قادر است هدفگیری شما را بر اساس نتایج خلاقانه و هدف شما به حداکثر برساند.
منبع: socialmediatoday